Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Malin - 21 januari 2010 08:11

Glömde visst blogga igår.


Jag är inte i form så man tappar lätt lusten för det mesta just nu. igår fyllde jag år. Jag ville INTE fira. Hade jag inte haft barnen hade jag nog faktiskt blivit i sängen o dragit täcket över huvudet o bara "varit". Nö, jag vet. Jag skolkar inte från jobbet. Har aldrig gjort men nu mår jag inte bra!! Karro fick visst en dos av mig i förrgår när jag satte mig på kontoret o bara tjöt. Sen kramade hon om mig o då tjöt jag ännu mer :( Usch, man kan inte krama mig när jag är ledsen...


Jag vet att vissa bitar löser sig (de jag för en tid sedan tyckte var jobbigast). IoF kommer att stötta mer nu. BUP o HaB med. Caroline får också sin rätta diagnos nu. De ringde igår och jag hade haft rätt ändå så många år... Jodå hon ligger högt upp på skalan med autism förrutom sin ADHD...

Med detta i åtanke har jag väl lyckats rätt bra ändå... Jag vet inte...


Ja igår fyllde jag så år. Igen. Jag är inte rädd för att bli gammal. Tvärtom. Jag ser fram emot tiden om några år när barnen vuxit till sig och jag kan börja tänka på mig själv igen. All den tid, kraft o energi man lägger ner just nu. Jisses.

Jag har nog aldrig blivit så firad förr. Bara för jag inte ville kanske ;)  . Blommor, choklad, mängder av meddelanden på både facebook och sms. Jisses. Kända o nästan okända. Caroline hade gjort ett eget paket med badbomber till mig. Hon är så söt. Emil... tja... Vi kan väl säga att han firade mig på sitt eget sätt. Alla som känner mig vet o förstår. Ni som inte gör det ... får väl gissa...


Jag och Karro bestämde oss för att börja träna igår. Saknar styrketräningen så enormt. Sen kom infon att barn får inte medfölja i lokalen då blir man avstängd. Jaha. Vad gör man då som ensamstående? Låter barnen vara ensamma hemma och ser vem som överlevt när man kommer hem? Må bäste man vinna lixom... Nu ska jag börja jobba en kväll i veckan med så det blir lite klurigt med ledsagaren för Emil. Men hey... JA!! Man kanske kunde få avlösartimmar för Caroline med? DÅ kan jag ju träna!! Jag vill så gärna. Så mycket inom mig nu så jag hade verkligen behövt lufta ur mig.


Idag har jag ett jätteviktigt möte nu på morgonen (ja, idag med. Mitt liv består väl av möten) så nervös är jag.

Sen ska jag göra polisanmälan idag med. Komplettera. Den falska anmälan till IoF har kommit på kopia nu. IoF känner mig så jag är inte speciellt orolig men nu är det stopp. Jag tar inte mer skitsnack!

Så ha en bra dag allihopa!

Kram








Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig insnöad i en stuga långt inne i ödemarken?
 God mat
 God dryck (över 5%)
 En härlig man / kvinna
 Storbildstv
 Godis i obegränsad mängd
 Min laptop ( om internettillgång finns)
 Inget, Let it snow **ler*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards