Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Malin - 19 januari 2010 21:20

Ska du inte blogga? När bloggar du? Vad ska du blogga om?

Frågorna ramlar in. Sorry. Jag vet inte vad jag ska svara...


Ska jag blogga om särskilda behov som jag så gärna ville? Jag blev ju anmäld för det. Vad fan ska jag skriva? Vårt liv går "utanför normerna". Det vet alla. Jag har sedan många år alla instanser man kan tänkas ha, inblandade. Man kämpar för sitt liv ibland och gör sitt absolut bästa.


Ska man skriva om dagen? Halleluja. Vilken dag. Det där kan jag inte skriva om för jag lovat någon att inte berätta. Detta kan jag inte skriva om för då tar någon man bryr sig mycket om illa upp. Det kan jag inte skriva om eftersom den o den läser.


Jag börjar ifrågasätta meningen med min blogg. Även om ärendet inte går vidare tappar man lusten. Den kretsen jag hade byggt upp av läsare uppskattade vad de läste.


Jag kan visst det sitta här o skriva om vad vi hade till middag. Eller vad någon sagt eller gjort. Men det känns meningslöst. Det var inte i det syftet jag startade min blogg.


Jag behöver fundera lite på framtiden för bloggen. Kanske byter namn o identitet o kör på ;) Kanske inte.


Men ett vet jag med säkerhet. År 2010 kan bara bli bättre. På ena eller andra sättet.


Ha en bra kväll nu o kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig insnöad i en stuga långt inne i ödemarken?
 God mat
 God dryck (över 5%)
 En härlig man / kvinna
 Storbildstv
 Godis i obegränsad mängd
 Min laptop ( om internettillgång finns)
 Inget, Let it snow **ler*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards