Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Malin - 15 januari 2010 16:37

Fredag... Äntligen barnledig. Emil är i supertrots. Vad roligt det är med tonåringar :) Man minns ju hur man själv var men jag har för mig att man mer var sur o tvär.


Igår kom Daniel med en fin TV till honom. Till hans rum. Han var så uppe i varv att det nästan inte gick att stoppa honom. Suck. Slutligen satte jag mig i en hög så fixade Daniel o han resten. :) Jag somnade tidigt men det var ju lögn att försöka få Emil att sova.. TV!!


Caroline har nu äntligen fått ihop till sina stjärnor i skolan så hon ska få sin belöning dvs besöka sin gamla skola. Hon är jätteglad och stolt. Idag var hon hemma själv närjag lämnade Emil i Malmö och det gick aldeles utmärkt. Hon växer så fort!! Hon var en stund på gården och tog hand om sin get. (Var det Johanna eller Julia? Nu får jag snart skäll- igen. Att jag inte kan lära mig skilja på dem. Den ena har ett kortare horn än den andra...)


Denna veckan har bara rusat iväg. Har inte hunnit alls vad jag borde. Jobbat har jag dock o jag älskar det jobbet. Bra arbetskamrater man kan skratta o gråta med. Lite jobb behövs. (LITE Karro)


Nu ska jag iväg och lämna Caroline och sedan ska jag ha lite besök (JA; Karro!!)

Ha en trevlig fredagskväll!
Kram



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig insnöad i en stuga långt inne i ödemarken?
 God mat
 God dryck (över 5%)
 En härlig man / kvinna
 Storbildstv
 Godis i obegränsad mängd
 Min laptop ( om internettillgång finns)
 Inget, Let it snow **ler*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards