Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Malin - 18 januari 2010 18:49

Oj vilken dag.

Det var full fart på oss när vi jobbade i stallet och i ladan idag. Det är tur man har det jobbet man har. Så roligt och kärleksfull humor.

Privat var det lite kämpigare idag så jag måste erkänna att jag längtar till morgondagens arbete.


Emil har haft en jobbig dag. Halleluja. Jag fick gränssätta på ett helt nytt sätt. Satte mig bokstavligt talat framför dörren tills han lydde. Det har aldrig hänt innan och jag hoppas jag slipper fortsätta så. Han förlorade skyttet idag. :(

Men nu är han rätt lugn igen. Skönt. Det brukar innebära att han blir lite lugnare en tid framöver när han vet att man inte ger sig. Jag har varit lite för snäll sista tiden.


Caroline smet just ut med en kompis. De är ute o leker i kylan i trädgården. Man hör dem fnittra enda hit. Så underbart härligt!


Ha en jättetrevlig kväll!

Kram




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad är viktigast för dig insnöad i en stuga långt inne i ödemarken?
 God mat
 God dryck (över 5%)
 En härlig man / kvinna
 Storbildstv
 Godis i obegränsad mängd
 Min laptop ( om internettillgång finns)
 Inget, Let it snow **ler*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards